Omdat we de PR-waarde waard zijn!

“Allemaal leuk en aardig, maar wat levert dat Facebook mij nou op? Ik kan toch beter adverteren in de krant?”

Het is een vraag die we regelmatig te horen krijgen, zowel voor Facebook als voor andere socialmediakanalen. Iedereen wilt weten wat zijn merk waard is, zowel online als offline. Het was alleen niet de meest eenduidige vraag om te beantwoorden. Tot nu…

Mogen we je voorstellen aan Coosto’s PR-waarde! De formule die deze waarde uitrekent kent ieder bericht op sociale media een geldwaarde toe, ook degene die jij niet zelf plaatst. Dit bedrag geeft weer welke kosten je had moeten maken als je dit bereik in advertenties had moeten kopen.

De PR-waarde maakt inzichtelijk wat jij bereikt met je eigen content, maar ook met zogenaamde earned media: berichten die geschreven worden door anderen. Het wordt op deze manier makkelijker om je campagnes te monitoren.

Met de PR-waarde wordt het ook beter mogelijk om te variëren met je campagnes – naast de positieve waarde, is het namelijk ook zichtbaar wanneer er negatieve buzz online komt. Door goed te monitoren kun jij jouw merk naar een (nog) hoger niveau tillen!

Wil jij graag weten wat jouw merk waard is? Dat zoeken wij graag voor je uit! Je kunt vrijblijvend mailen naar info@communiteers.nl.

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs

Pinterest adverteren

Alt Tag

Een gratis kennislunch of ontbijt!

Wil je een keer sparren of brainstormen met een professional? Maak dan een
afspraak voor een gratis kennislunch of ontbijt!

Maak een afspraak!