Lezers zijn lui…

broodje meelworm

Een marketeer die zijn eigen referentiekaders als uitgangspunt neemt, is geen marketeer. Tot het tegendeel bewezen is, maak ik hierop graag een uitzondering.

Ik herken mezelf namelijk in het profiel van de luie lezer; zo snel mogelijk, zoveel mogelijk informatie tot mij nemen, met zo min mogelijk leesinspanningen. Focus dus. Vooralsnog heb ik besloten mijn blogartikelen zo kort en bondig mogelijk te formuleren, bij voorkeur met zoveel mogelijk ondersteunend beeld- of videomateriaal. Dit om mijn bloedverwanten in dit opzicht zoveel tegemoet te komen. Mocht je dit niet prettig vinden, hoor ik het heel graag van je. Mocht je dit wel prettig vinden, veel leesplezier… Punt.

Blog Comments

[…] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Jan-Willem Peters, Bas Schepers. Bas Schepers heeft gezegd: Nieuwe (korte) blogpost 'Lezers zijn lui…' http://bit.ly/dEdopD #BSCM […]

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs

Alt Tag

Een gratis kennislunch of ontbijt!

Wil je een keer sparren of brainstormen met een professional? Maak dan een
afspraak voor een gratis kennislunch of ontbijt!

Maak een afspraak!